מנהלים עסק וזקוקים לשטח אחסון לטווח ארוך או קצר? מחפשים חברה אמינה המתמחה בשירותי אחסנה לעסקים? ובכן, יש מגוון פתרונות אחסנה לכל סוגי העסקים, לטווח הקצר והארוך. כיום, אפשר לשכור מחסן במחיר משתלם ושווה לכל כיס, במיקום מרכזי ואטרקטיבי בערים הגדולות וביישובים שונים במרכז ובפריפריה. שירותי אחסנה לעסק מתאים לכל בעלי העסקים, בעיקר ליצואנים, ליבואנים, לאנשי מקצוע הזקוקים למחסן פרטי ומאובטח לצורך אחסון כלי עבודה, ציוד ומלאי, חברות בתחום ההגברה והאירועים וכיוצא בזה.
השכרת שטח אחסון לכל תקופה
חברות רבות זקוקות לשטחי אחסון נוספים, למשל לצורך אחסון מלאי, ציוד, כלי עבודה ועוד. מאחר ועליהם לאחסן ציוד יקר ערך החברה אינה יכלה להסתכן במחסן ללא השגחה. לכן, הפתרון המומלץ ביותר הוא לפנות לחברה מקצועית המתמחה בשירותי אחסנה לעסקים. החברה מציעה מכולות ממוגנות ומחסנים להשכרה בשלל גדלים לבחירה, מתחם המחסנים מאובטח מסביב לשעון ויש בו צוות מקצועי המסייע בכל בקשה ובעיה.
ניתן לשכור מחסן בתל אביב, בירושלים וביישובים שונים ברחבי הארץ. לרוב, החברה בוחרת מחסן במיקום קרוב לעסק, כדי לחסוך בעלויות ועל מנת להגיע בקלות למקום כדי לקחת ציוד ולאחסן פריטים נוספים.
בעת בחירת פתרון אחסנה לעסק, חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:
- מיקום מתחם המחסנים להשכרה.
- מחירון אטרקטיבי.
- גודל וסוג המחסנים.
- אמצעי מיגון ושירותי שמירה ואבטחה במתחם המחסנים.
- איכות ורמת השירות.
- תנאי אחסון ותחזוקה במקום.
- נגישות קלה למחסן ולציוד.
- פתרונות אחסון לטווח קצר וארוך.
- מחסן פרטי עם מנעול ומפתח אישי.
- פתרונות מותאמים אישית לצורכי הלקוח.
כדאי לדעת כי בחלק ממתחמי המחסנים ניתן לשכור מחסן פרטי בקומה 2, זהו פתרון מומלץ לעסקים הזקוקים למחסן פרטי לטווח ארוך, כל עוד הם אינם צריכים להוציא ולאחסן ציוד נוסף בתדירות גבוהה. במידה ומחליטים לשכור מחסן בקומה 2 או 3, חשוב לוודא כי החברה המנהלת את המקום מציעה ללקוחות פתרונות להנפת ולהרמת הציוד, כדאי גם לבדוק האם החברה מציעה גם שירותי הובלה.
אחסון תכולות משרדים כפתרון עסקי
חברה מקצועית לשירותי אחסנה לעסקים מציעה בין השאר פתרון יעיל וזול לאחסון תכולת המשרד בתקופת שיפוצים, מעבר מקום, הדברה וכדומה. ניתן לשכור מחסן גדול כדי לאחסן בו רהיטים, ציוד מחשבים ותקשורת, מלאי ופריטים נוספים. לרוב, זהו שירות לטווח קצר יחסית, ולאחר סיום השיפוצים בעסק ניתן להוביל את התכולה חזרה למשרד.
אחסון תכולת משרדים – פתרון מושלם לעצמאים
עצמאים רבים, ביניהם אנשי מקצוע מיומנים בתחום השיפוצים, האירועים וכדומה, כמו גם עסקים קטנים וזעירים, זקוקים לפתרונות אחסון במחיר אטרקטיבי ובמיקום קרוב ומרכזי. יש עצמאים שהופכים את חצר הבית למחסן גדול ומוזנח, אחרים משלמים מחיר יקר עבור אחסנת הציוד במחסן גדול בו מספר חברות מאחסנות חפצים. זהו פתרון שאינו מומלץ מאחר ומסתכנים בגניבות של ציוד וכל עבודה, וגם תלויים בשעות הפעילות של החברה.
מתחם מחסנים להשכרה בערים הגדולות נחשב לפתרון הטוב ביותר, עלויות האחסון משתלמות ואטרקטיביות, וניתן לקבל גישה חופשית למחסן הפרטי מסביב לשעון. חשוב להדגיש כי שירותי אחסנה לעסקים מחברה מקצועית המתמחה בתחום, כוללים אבטחה מסביב לשעון ואמצעי מיגון יעילים ואפקטיביים, לרבות מערכת מצלמות במעגל סגור, אזעקה וחיבור למוקד שמירה וסיור.
חברה מקצועית מציעה שירות אחסנה לטווח ארוך וקצר, בהתאם להעדפות ולדרישות של הלקוח. זו הוצאה מוכרת עבור העסק ומדי חודש מקבלים חשבונית מס. כמו כן, אפשר להקטין משמעותית את עלויות שכר הדירה של העסק, במקום לשכור משרד גדול עם מחסן אפשר לבחור מחסן להשכרה במגוון גדלים לבחירה. בנוסף, משרדים להשכרה בתל אביב מהווים פתרון אידיאלי עבור עסקים שזקוקים למיקום מרכזי ונגיש לעובדים וללקוחות כאחד, ומאפשרים גמישות רבה בניהול המרחב העסקי והאחסון.
פתרונות אחסון לכל מטרה ולכל טווח זמן
שירותי אחסנה מיועדים לכל העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים. כל לקוח זוכה לייעוץ מקצועי על מנת לבחור את המחסן המתאים ביותר עבורו, הן מבחינת מיקום והן מבחינת גודל ונפח אחסון. עצמאים רבים, בעיקר עסקים קטנים, נוהגים לאחסן את הציוד, כלי העבודה והמלאי ברכבם, בביתם או במחסן הפרטי שלהם. זהו פתרון זמני, וכאשר העסק זקוק לשטח אחסון גדול, כדאי לפנות לחברת אחסנה לעסקים וליהנות ממחסן מתוחזק ונקי, במיקום מרכזי, ובמחיר משתלם.
ניתן לשכור מחסן לכל מטרה, למשל לצורך אחסנת ציוד תאורה ומערכות הגברה, חלקי חילוף, כלי עבודה, מסמכים, ספרות מקצועית ועוד. המחיר של אחסון לטווח ארוך זול בהשוואה לעלויות האחסון לטווח הקצר, לכן מקובל לשכור מחסן לתקופה ארוכה וליהנות ממחיר נוח יותר.
מהם יתרונות שירותי האחסנה שלנו?
המחסן הירוק היא חברת אחסנה מובילה וחדשנית, אנו מציבים רף חדש בענף האחסון בישראל ומחויבים לסטנדרטים בינלאומיים. יתרונות השירות שלנו לאחסון תכולת משרדים וציוד לעסקים כולל בין השאר:
- מיקום אטרקטיבי – מתחמי האחסון שלנו נמצאים במיקומים מרכזיים, קל להגיע למחסן השכור ולגשת לציוד בכל עת במהלך שעות הפעילות.
- מיגון משוכלל – המחסן שלכם מאובטח באמצעי המיגון היעילים והאפקטיביים ביותר, לרבות מאבטחים מנוסים. בין השאר במתחמי האחסון שלנו מותקנות מצלמות במעגל סגור, מערכות אזעקה עם חיבור ישיר למוקד שמירה וסיור, ביקורות פתע של סיירים, מערכות כיבוי וגילוי אש בזמן אמת ועוד.
- ביטוח תכולה כלול במחיר – המחיר לאחסון תכולת המשרד כולל ביטוח תכולה, ברשותנו כל האישורים הנדרשים להפעלת עסק ולאספקת שירותי אחסון.
- שקט נפשי – שירותי האחסון שלנו הם מהמתקדמים בארץ, השקענו משאבים עצומים בתכנון ובניית מתחמי האחסון. כל המקומות מקורים, אטומים, מבודדים ומתוחזקים היטב, הצוות שלנו דואג לניקיון יסודי ולהדברה. הציוד שלכם מאוחסן בתנאים אופטימליים עם הגנה מקיפה ומיטבית מפני פגעי מזג האוויר, קור, חום, מים, רוח ואבק.
- הוצאה מוכרת וחיסכון בעלויות – אנו מנפיקים חשבונית מס כחוק, זו הוצאה מוכרת ברשויות המס. שירותי אחסון למשרד שלכם מאפשרים לכם לחסוך בעלויות העסק מאחר ואינכם צריכים לשכור מחסן פרטי או לבחור במשרד גדול יותר לצרכי אחסון הציוד.
- מחיר אטרקטיבי – אנו מציעים מחסנים בשלל גדלים במחירים תחרותיים והוגנים, ניתן לשכור מחסן אישי לצרכי המשרד לטווח ארוך וליהנות מהנחה משתלמת.
אנו מציעים מגוון רחב של שירותי אחסון תכולת משרד מותאמים אישית, שיענו על כל הצרכים שלכם. בכל מקרה בו נדרשת לכם עזרה נוספת או סיוע נוסף לגבי דבר כזה או אחר שאינו ברור לכם – צרו עמנו קשר כעת לקבלת מידע מהצוות המקצועי שלנו. עם ניסיון של שנים רבות בתחום אחסון ציוד משרדי ותכולת משרד, אנו נוכל למצוא עבורכם את הפתרון המתאים ביותר –
חייגו אלינו: 077-9975203