אחסון סחורה או תכולה במרכז הארץ

כשמדובר על שירותי אחסנה, יש מגוון רחב של אפשרויות.
אלו פונות למגזר הפרטי וגם למגזר העסקי והציבורי. כך או כך, לבחירת המקום לאחסנה, יש חשיבות מאוד גבוהה.
אם תבחרו את המקום הנכון, הדבר יוביל לשקט נפשי ויותר מזה- יבטיח את שלמות החפצים או הסחורה שתאחסנו.
אתם בוודאי לא רוצים לחשוב מה יכול לקרות לדברים שלכם, אם הבחירה לא תהיה טובה. סביר להניח שאם בחרתם במקום שאינו מומלץ, מקצועי ואין לו שם טוב, אז יכול להיות נזק לדברים ויותר מזה – יכול להיות שיגנבו את הדברים שלכם ולא יהיה למקום ביטוח ואתם רק תפסידו אלפי, עשרות או אפילו מאות אלפי שקלים.
אם כבר אתם עושים סקר שוק ובוחרים חברה מתאימה שתאחסן את הדברים, מומלץ לבחור בחברה וותיקה, שיש עליה המלצות.

על מחסנים להשכרה במרכז הארץ

בשנים האחרונות, יש עלייה משמעותית גם אצל לקוחות פרטיים וגם אצל לקוחות עסקיים, חברות, חנויות ובעלי מקצוע, בכל הקשור לשירות של מחסנים להשכרה במרכז הארץ.
למעשה, רוב החברות מציעות מתחמי אחסון באזורי תעשייה וכמו כן קיימים מתחמים שלמים של מחסנים להשכרה לצידי כבישים ראשיים במרכז הארץ, כך שלא חסרים מחסנים להשכרה.
רק צריך למצוא את המחסנים הנכונים, אלה שגם יתאימו לכל הציוד והרכוש שרוצים לאחסן בהם.

שירות מחסנים להשכרה - למה הוא מבוקש?

ראשית, השירות הזה מצוין עבור אחסון של תכולות בעת מעברי דירה ובכלל כאשר מבצעים שיפוצים. אנו רוכשים יותר מבעבר ועל כן, נדרש לנו שטח גדול יותר לאחסון כל החפצים שלנו. מדובר על חפצים שאנו לא משתמשים בהם בכלל או שמשתמשים בהם בצורה שוטפת.
על כן, אנו זקוקים למקום שיוכל לאחסן את כל הפריטים שלנו. לקוחות פרטיים גם משתמשים בשירות זה, כאשר הם עוזבים את הארץ למספר שנים בעקבות רילוקיישן של בן או בת הזוג. הם הרי לא יכולים לאחסן את כל הציוד שלהם אצל משפחה וחברים ועל כן נדרש להם מחסן בו יוכלו לאחסן אותו.
כאשר מדובר על לקוחות עסקיים, הם מחזיקים מלאים גדולים של מוצרים ובעקבות כך זקוקים לשטחי אחסון גדולים ועל כן, גם הם משתמשים במחסנים להשכרה.
הרי זה ידוע שיותר זול לשכור מחסן מחברה מאשר לשכור מחסן מגורם פרטי או אפילו לרכוש מחסן. במסגרת שירות מחסנים להשכרה, מקבלים גם אבטחה 24/7, שירותי הדברה ושירותים נוספים. כך יכולים להיות רגועים שהדברים נשמרים כמו שצריך.

מספר דברים שצריך לדעת על מחסנים להשכרה

אם מדובר על חפצים יקרים, יש לוודא עם החברה שניתן לבטח את החפצים המאוחסנים בו.
כך במידה והחפצים יפגעו, אנו נקבל פיצוי כספי מחברת הביטוח.
הדבר נכון גם לגבי פריטים ומלאי של בעלי עסקים. חשוב מאוד שיהיה לבעל העסקים ביטוח עסק וכמו כן שגם החברה שמאחסנת לו את הדברים, שגם לה יהיה ביטוח על הדברים שלו במקרה של נזק.
חשוב לבדוק את שעות הפעילות של המחסן שאנו משכירים. כך לדוגמה, אם נרצה להגיע בשביל לקחת חפצים או פריטים, נוכל לדעת מתי הוא פעיל ולהתאים את עצמנו לשעות הפעילות. חשוב מאוד לבצע סיור במקום. לבדוק אם יש בו מספיק מקום, מה סוג האבטחה שיש במקום, האם יש גלאי עשן, האם הוא מתוחזק כראוי וכו'.

להשכיר מחסן או לשכור מבנה?

יש הרבה סיבות מדוע משתלם יותר לבחור שירותי אחסנה של חברה מקצועית ומסודרת, מאשר להסב מבנה או מבנים למחסנים.
ננסה להתייחס לשתי נקודות – יעילות ועלויות.
מבחינת עלויות – קחו בחשבון שכאשר מחליטים להשכיר מבנה ולהסב אותו למחסן, יש לשלם שכירות שיכולה להגיע בקלות לכמה אלפי שקלים בחודש. בנוסף, נדרש גם לשלם ארנונה ומיסים לעירייה וכמו כן ידרשו התאמות למבנה. מדובר בעלויות גבוהות. זאת אגב בשונה משכירת מחסנים שהינם מאובטחים ומותאמים לאחסנה של כל מיני דברים. מה גם ששרות של מחסנים להשכרה יוצא זול יותר, יעיל ובטוח לאחסון.

אולי יעניין אתכם גם?
Call Now Button
דילוג לתוכן